Comment
Survey
Language
به نظرشما کیفیت خدمات بیمارستان درچه سطحی می باشد
عالی
خوب
متوسط
بد
Telephone : +986133770093-6
العربية العربية English English فارسی فارسی
Criticism and suggestion


Reload


به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی آپادانا جناب آقای راضی: روز یکشنبه 13 آبان ماه سال 1397 اولین جلسه هیئت مدیره گروه پزشکی اهواز پس از تعیین اعضای جدید هیئت مدیره در مجمع عمومی عادی مورخ 4/8/97 با حضور اعضای منتخب دور قبل هیئت مدیره در محل دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید.

 در ابتدای این نشست هر یک از فراد حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و تجربیات خود پرداختند و سپس با اهدا تخته فرش های نفیس از زحمات هیئت مدیره دور قبل قدردانی و سپاس به عمل آمد و در نهایت هیئت مدیره قدیمی جلسه را ترک گفتند تا اعضای جدید ضمن مذاکره و تبادل نظر در خصوص اهم مسائل گروه پزشکی اهواز در دو دو سال پیش رو برنامه ریزی و تصمیم گیری نمایند .

آقای راضی بیان نمود: تعیین سمت هر یک از اعضای منتخب از اولین تصمیماتی بود که با نظر جمعی افراد حاضر در جلسه اخذ شد و طی آن بار دیگر دکتر فرامرز بهشتی فر با حسن نظر و با تصویب جمیع آرا حاضرین در جلسه بعنوان مدیرعامل بیمارستان انتخاب شد و آقایان دکتر نادر صاکی بعنوان رئیس هیئت مدیره، دکتر محسن تقوی بعنوان «عضو هیئت مدیره» ، دکتر عبدالحسن طلایی زاده بعنوان «عضو هیئت مدیره» ، دکتر سید فرید موسوی بعنوان «عضو هیئت مدیره» ،دکتر محمد جلالی بعنوان «عضو هیئت مدیره» و خانم دکتر راثی بعنوان «عضو هیئت مدیره» تعیین گردیدند.

  دکتر بهشتی فر ضمن قدردانی از  حسن اعتماد و نظر اعضای محترم هیئت مدیره تاکید کرد: هر اقدامی که تاکنون انجام شده حاصل کار و تلاش گروهی همه عزیزان بوده و ایشان خواستار بکارگیری تمام امکانات و استفاده از تمام پتانسیلهای موجود برای رساندن بیمارستان آپادانا به جایگاه واقعی خود در نظام سلامت کشور و نظام گردشگر سلامت منطقه شد. وی گفت برای دوسال آتی نیز بیش از 30 برنامه در نظر گرفته شده که یا در حال اجرا و یا در حال کارشناسی هستند که البته حاضرین رای به تصویب این برنامه ها دادند لذا هیئت مدیره موظف به اجرای آنها شد. ضمنا مطابق قولی که به گروه زنان و زایمان داده شده بود که در راس اجرای پروژه های آپادانا، بهسازی و نوسازی بخش زایشگاه و مادر کودک قرار دارد ، اجرای این پروژه در را امور قرار گرفت و مقرر شد از هفته آتی به اجرا درآید و تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.